sobota, 17 października 2015

  Fotografia zaczęłam interesować się bardzo dawno temu. Moja mama często przypomina mi jak czteroletnia Klaudia codziennie oglądała rodzinne fotografie. Była to moja rutyna. Dzień bez tego był dniem straconym. Kolejnym krokiem było robienie zdjęć najprostszą cyfrówką na wszelakich spotkaniach rodzinnych  komuniach czy ślubach. Tak ślub był zdecydowanie najciekawszy! Piękna panna młoda w prześlicznej białej sukience! Czy można przejść koło tego obojętnie? DLA MNIE NIEWYKONALNE! :) Jednak miałam dłuuugą przerwę. Dlaczego? Za dużo obowiązków, brak wystarczającej motywacji do działania, praktykowania. Przytłoczyła mnie myśl, że jest niezliczona ilość osób, która robi to milion razy lepiej. No właśnie... I co zrobiłam? Poddałam się. Całkowicie odpuściłam. Już nawet nie brałam aparatu do reki.







TERAZ ŻAŁUJE. Żałuje, że porzuciłam swoją pasje. Przecież każdy z nas powinien mieć coś na czym mu zależy,co sprawia mu przyjemność. Niezależnie od tego czy nam to wychodzi lepiej czy gorzej. 
Bez ćwiczeń nie będziesz lepszy i lepszy. W niczym. Przykre? Wiec weź się do pracy! Nie odpuszczaj! 
Ja już wiem, że nie popełnię tego samego błędu. Wyciągnęłam wnioski. 
Kiedy częściej robiłam zdjęcia widziałam jakiś krok do przodu. Teraz czuje się jakbym zaczynała od zera. Ale dzięki zajęciom fotograficznym w szkole zaczynam powracać. Coraz częściej mam aparat w rekach. Dzięki oglądaniu zdjęć innych uczę się, inspiruje. :)

      ( Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż te zdjęcia nie są arcydziełami.                                                  Tylko się uczę. :) )


                                                                                                   

7 komentarzy:

  1. Ostatnie mi sie podoba :) Jakbyś dodała większe zdjęcia to byłoby więcej widać :)

    Blog z TEMATYCZNYMI sesjami zdjęciowymi, charakteryzacja, pełny look i zdjęcia fantasty.
    Najnowszy post-ZOMBIE
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że wróciłaś do fotografowania :) osoby, które mają od Ciebie milion razy lepsze zdjęcia, jak to określiłaś też na pewno doszły do perfekcji dopiero po wieeeeeeeeeeelu próbach! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wolno porzucać swoich pasji! Chociaż jeśli się to kocha naprawde to prędzej czy póżniej się do tego wraca tak jak to jest w twoim przypadku ;) pracuj dalej i dąż do perfekcji! Ładne zdjęcia ;)

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń