poniedziałek, 5 października 2015

WHATEVER

Witajcie kochani!
Co u Was słychać? Jak tam w szkole? U mnie niestety nie najlepiej. W piątek źle poczułam się w szkole, a kiedy wróciłam do domu okazało się, że mam gorączkę. Dlatego nie mam możliwości przygotować dla Was nic specjalnego, ponieważ cały czas leżę w łóżku. Mam nadzieję, że rozumiecie, a to co zaraz zobaczycie również Wam się spodoba.

Jest to taki mały mix zdjęć z mojego telefonu :)
























♥kawa u Grycana z Klaudią♥moje ulubione frappe carmel z Maca po szkole♥

























♥outfity do szkoły♥



















♥moje ukochane Addidasy♥fragment mojej ulubionej piosenki Riri♥























♥kinowe zdjęcie w łazience♥zakupowe zdjęcie w łazience z Klaudią♥
























♥ostatnie wakacyjne selfie z Klaudią♥zakupy z Klaudią, Zara♥
























♥kolejne zdjęcie w przymierzalni♥mój ukochany piesek i przyjaciel♥
























♥moje dwa ulubione produkty MJ♥zdjęcie potwierdzające to, że jestem zakupoholiczką♥
























♥get ready♥zdjęcie z wycieczki rowerowej♥

Mam nadzieję, że spodobał Wam się taki mix. Koniecznie napiszcie w komentarzach co myślicie :)
A tymczasem się z Wami żegnam. Do zobaczenia w następnym poście!
                                                                                         Buzi,

4 komentarze:

  1. u mnie połowa klasy już złapała jesienne przeziębienie :P fajny mix :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o przeziębienia to niestety wina pogody, cóż na to poradzimy :D
      Cieszę się, że spodobał Ci się mix, zapraszam ponownie! Buziak ;*

      Usuń
  2. Również zachorowałam ;c
    Uwielbiam takie mixy ^^
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę zdrowia :)
      Dzięki za odwiedzenia naszego bloga! Pozdrawiam!

      Usuń